Thursday, April 7, 2011

Cerita Ari Ini

Pagi ni ada Town Hall Session. Ucapan dari Chief Technology and Innovation Officer (CTIO) dan CEO kitaorg pasal aktiviti company dll.

Our CTIO, Mr Giorgio (kitaorg panggil Jojo jer)

Our CEO, Dr Gopi

Aku bosan sbnrnya masa ni. So tak dgr sgt apa yg derang dok bebel. Lagipun mic tu cam tak berapa clear, so aku ngan member byk borak. Siap member tanya, CEO tu tak kecik hati ker yek kita dok borak2 dpn dia? Dan2 jer kitaorg borak2 sambil tgn konon dok tunjuk2 ke slide. Hehehehe

Sempat lagi dok test kamera tepon, dok cari kat mn nak mutekan bunyi kamera tu (ibu jari kaki aku dah buruk giler, Dr kata dah mati dah tu)

Sbnrnya, aku terrajin lbh pun sbb aku bakal dpt duit masa ni. Igtkn panggil sorang2, rupanya suh wakil jer ambik. Dptlah duit hasil IPR utk 2009. So aku akan simpan utk pi Medan next month.Walaupun sikit jer dpt, ok apa..sapa nak bg duit free2 kat kita.

So last agenda, ambik sticker dari booklet Teaming with Passion, tampal kat semua org. So masing2 main tampal menampal kat semua org. Dan CTIO, CEO dan lain2 pun join sama. 


Ni antara yg tertampal kat aku. Yg lain tu aku tak th sapa bagi. Eh, yg CHALLENGE tu kawan aku yg lekat kat aku. Yg SUPPORT EACH OTHER tu, CEO aku yg bg. Yg lain tak th la, aku tgk kat cermin, sampai blkg aku pun sapa ntah pi tampal. Laktu masa nak gi main badminton td, lupa la plak aku nak tanggal. Patutlah ada contractor tu cam pelik jer pandang aku. Tp yg pasti, satu jaket CEO tu, penuh ngan sticker :)


No comments: