Wednesday, January 11, 2012

You’re Beautiful

Dah lama dah aku dok baca review org yg ckp citer ni best. Tp aku cam mls nak mencari cerita ni utk ditonton sbb aku tahu, once aku tgk citer korea ni, abis masa aku jadi ntah apa2.

Tp ari tu, aku tgh kebosanan pasal keje, tgh serabut pasal keje, then aku nak cari something bg aku lega kepala otak sikit, tetiba aku teringat nak tgk citer ni.

Cek kat server, jumpa, terus aku download, then tgk citer ni. Dan yg paling best…..sbbnya member aku ajar tgk movie pakai Galaxy Tab. Galaxy tab tu bukan aku beli pun tp dipinjam kat aku utk projek yg aku involve skrg. Maklumlah aku kan trainer utk projek tu…kalau aku takder, camner aku nak ajar org kan?

So aku download dlm Galaxy Tab tu, so aku dpt tgk citer ni di mana sajer sampai abis.

Aku just summarize serba sikit jer. Detail, sila tgk sendiri baru best.

Citer dia pasal heroin ni ada kembar yg jadi penyanyi. Dan dia plak adalah bakal nun. And this band plak (3 org), vocalist utama dia ada masalah suara, so perlukan org baru. Agensi derang cadangkan ambik penyanyi baru utk jadi ahli derang dan calonkan kembar heroin.

Masalahnya kembar heroin tu plak sblm sempat sign agreement, pi US utk buat pembedahan plastik kat mata dia. And agent dia pi cari kembarnya (heroin) utk tlg sign on behalf.

Memandangkan niat utama kembarnya nak jadi penyanyi nak cari sapa mak derang (mak derang takder sejak kecik dan bapak derang meninggal), so dia pun bersetuju ganti kembarnya dan nyamar jadi laki. Kembar dia laki (sbnrnya dia gak pun).

So dia nyamar jadi laki and join this grup dan mcm2 hal lah yg berlaku bila ramai yg tak th dia sbnrnya pompuan dan hanya org2 rapat jer yg tahu.

Slbhnya, sila tgk sendiri. ;)

Spjg citer ni, aku suka tgk kecomelan heroin tu. Dan kalau org lain dok tergila2 ngan heronya, tp aku suka tgk kecoolan 2nd hero.

So aku browse, dan jumpa citer lain yg menggabungkan heroin citer ni ngan 2nd hero yg buat aku lagi giler tgk ngan mamat ni, Heartstrings.

No comments: