Wednesday, February 24, 2010

Yassin - Nur Kasih

Dok pikir pasal lagu apa yg aku nak simpan kat blog ni. Tetiba aku teringat kat lagu ni. Lagipun lagu ni blm download lagi, so aku decide nak letak lagu ni kat sini.

Lagu ni aku start suka pasal kes aku dok ikut citer Nur Kasih. Citer feveret..walaupun kala org lain dok giler kat Adam, tp aku plak sebaliknya. Aku tak suka Adam sbb bg aku Adam tu selfish. Masa suka Katrina, buang Nur, tp bila suka Nur, buang Katrina.

Ok berbalik pada lagu. Sblm ni mmg pernah dgr lagu ni. Tp mungkin sbb kesesuaian citer ngan lagu buat lagu ni cam best ssgt. Ok lah...layan jelah lagu ni dari baca bebelan aku..Hehehe

Lirik: Nur Kasih (Yassin)

Lewat ini ku rasakan
Kasih kian ku dambakan
Resah hati yang ku pendam
Pada takdir dan harapan

Detik waktu dan suratan
Siapa tahu ketentuan
Ku mencari cahayanya
Dalam bayang kegelapan

Nur kasih
Nur kasih

Nasib hidup dan pilihan
Lain hukum setiap insan
Mengharapkan perjalanan
Dalam maya kesamaran

Nur kasih
Nur kasih

Aku kembali kerana masih
Mencari yang hakiki
Sinar pasti
Janji suci yang abadi

Ooo kasih
Nur kasih
Oh nur kasih
Nur kasih

Aku kembali kerana
Masih mencari yang hakiki
Sinar pasti
Janji suci yang abadi

Nur nur ya nur kasih
Nur ya nur kasih
Nur nur kasih
Nur kasih

Download: Click Here





credit to: mrcadbury86

No comments: