Monday, February 1, 2010

Dia datang dan pergi

Sedar tak sedar, cepat betul masa berlalu. Terasa cam baru jer tahun 2009, tup2 2009 pun dah berlalu....Masuk 2010...tup2 Januari pun dah lepas, ari ni dah start 1 Februari.

Syukur alhamdulillah, setakat ni, walaupun dah sbln 2010 ni meniti hari, nmpk lah serba sikit perubahan dlm hidup aku. Walaupun tak melibatkan org lain, tp utk diri sendiri, alhamdulillah. Byk gakler yg aku rasa kelainan yg berlaku dlm hidup aku. Rasa lebih tenang..alhamdulillah

Januari 2010 ni pun, ada gak suka dukanya. Yg duka, telefon hilang dan serba serbi lagi. Tp aku redha jelah, apa yg berlaku ada sebab musabab dia. Dan apa yg terjadi juga, mungkin satu peringatan utk diri aku, mungkin Allah nak igtkn aku akan kuasanya.

29hb Jan ari tu gak, genaplah 7 thn arwah Ma meninggal. Semoga roh Ma dicucuri rahmat dan semoga ditempatkan bersama dgn org2 yg beriman.

Jan ni gak, bermulanya jadual baru utk aku. Dan insyaallah, perubahan dlm hidup dan perjlnn aku ini akan diteruskan sehingga akhir hayat aku dan jugak semoga aku sentiasa happy dlm hidup. Apa pun yg terjadi dlm Jan 2010 ni, suka duka, dugaan, aku tetap rs bulan ni menceriakan hidup aku...alhamdulillah..

So..welcome Feb 2010...

No comments: