Tuesday, February 9, 2010

Baju Kurung Cotton

Hari ni, sampai jer ofis, my friend called and ajak for breakfast at OldTown. Ok gak aa sbb bosan aa asyik mkn tmpt sama jer everyday. Dah tahu dah apa menu for that day.

Masa tgh breakfast, my boss call and asked me to restart and monitor our server sbb today ada demo from this company yg tgh buat exhibition at pwtc. So kalau dah kena monitor server means, I have to concentrate to this, and make me so lazy to do something else.

So dari td hingga skrg, I have to monitor this application and luckily I already setup for remote desktop so I don't have to stay at that meeting room where our server has been located.

Tgh2 menyetelkan hal web and server application for our project, suddenly terpikir pasal baju kurung cotton. Sbnrnya baju kurung tak byk pun ada in my collection. Almaklumlah jarang tul buat baju2 kurung dan seantaranya pun. Beli pun sthn sekali utk raya puasa. Tu pun kalau nasib beli. Kalau rs cam mls nak beli, utk raya just recycle last year nyer baju. Utk keje lebih byk pakai pants and shirts jer.

Last year ada beli cotton satu, and rs so comfortable, tu yg cam terpikir nak beli satu lagi. Tp kalau blh nak beli yg dah siap. Mls aa nak upah2 ni. Kkdg kain lagi murah dari upah jahit. Lagipun kalau beli siap, leh pakai terus...hehehehe

Tu yg dok godek2 kat internet kot2 ada yg jual secara online. Anyone knows any website yg jual baju kurung cotton yek? Byk yg jual kain jer. Mls nak gi survey kat kedai...huhuhuhu..


No comments: