Monday, March 1, 2010

Penat...

Penat aaa cuti 3 hari kali ni. Sampai tak sempat nak jengah sini. Nanti2 lah aku sambung citer2 kat sini. Dan dari smlm aku dok bengkek pasal kes kematian Adik Syafiah tu...Sedih beb

2 comments:

Bitter Sweet said...

mmg pun sedih plug..dlm berita kata jiran pun pernah nampak mak dia dera budak tu..

camni lah, bila dah kawen awal, dpt anak..bercerai berai pulak..dah bersekududukan dgn jantan lain siap beranak pinak pulak ngan jantan tu..dunia owh dunia

plug2pin said...

mmg aaaa....ngan mak budak tu, atuk nenek, jiran2 semua seklai plug nyampah.
mak budak tu dah terbuka aib dia yg dok cam laki bini ngan pakwe dia, blh plak nangis2 claim suh tlg dia plak..cam menagih simpati atas kehilangan anak dia. agak2 kalau anak dia tak jadi gitu, camner agaknya. plug pun tak tahu la, sapa sbnrnya bapak budak tu. Yg dlm jail tu ker, yg si jahat tu. yelah sampai famili si jahat tu pun sibuk nak tuntut arwah. kacau bilau la famili ni
nenek ngan atuk arwah, takkan tak tahu kot anak dok cam laki bini ngan pakwe dia. bukannya sebln dua tp dah berthn. cam tak logik. kalau tahu, takkan tak nasihat ke buat apa yg patut?
yg saksi2 tu semua, tak reti ker nak call polis tgk org dewasa dok tendang2 kepala budak tu? tak ada peri kemanusian ker? tahu plak bila wartawan dtg tunjuk tmpt kejadian. eee geram tau. kalau takut kena pukul ngan mamat bengong tu, panggil jelah polis. agaknya kalau tak kuar news yg budak tu dah meninggal, agak2nya budak yg tgk arwah kena pukul tu wat tak tahu jelah yek?
kesian kat arwah sbb hidup dlm environment gitu. ngan mak ntah apa2, ngan pakwe mak dia ntah apa2, ngan 'ayah' yg masuk penjara sbb kes bunuh..