Monday, January 2, 2012

Ongbak Rindu

Baru lepas tgk citer ni secara online. Pendapat aku? Hmmmm..takder perasaan…

Time org lain semua update status FB masing2 pasal Ombak Rindu…aku takder perasaan langsung dan teruja pun nak tgk. Sbbnya aku tak berapa suka dgn lakonan Maya Karin.

Aaron Aziz mmg aa hensem..tp xder la aku minat dia pun. Entahler….kalau aku suka pun, bukan aku dapat pun kan? Hehehehe

Kalau majoriti yg tgk citer ni kata derang sedih, nangis2…aku ngan adik aku saling pandang…apa yg sedihnya? Mungkin kitaorg tgk ngan tak mendalam kot.

Tp bg aku ngan adik aku, citer ni lagi sedih bila baca novelnya. Disebabkan aku dah baca novel ni dah lama dan one of my feveret novel, so aku tak rs feelnya bila tgk movie. Tambah plak ngan heroin dia yg tak menarik perhatian aku, so lagilah hambar aku rs.

Ceritanya pun byk yg takder cam dlm novel. Sbb aku terikat ngan novel, so aku rs citer tu cam nak cepat abis jer. Kejap jer Hariz tu leh luah perasaan kat Izzah dan mcm2. Patutla pengarang novel tak puas hati.

Ending dia kalau dlm novel, lagi sedih. Sbbnya at the end Dato tu mati. And tak silap aku, Dato tu ada anak pompuan, and eventhough harta Dato tu tak dpt kat Hariz sbb Hariz bukan anak betul Dato, tp anak pompuan Dato tu serahkan kat abang dia utk handle everything.

And rsnya tak tunjuk pun scene yg Mila tu tak mo jaga Hariz kat spital ngan mcm2 alasan. Ke aku yg tak perasan yek?

No comments: