Tuesday, December 20, 2011

Seteresss

Minggu ni mmg havoc sikit sbb byk kerja aku nak kena buat dan settlekan before cuti pjg next week. Dahler ketiga2 projek tu ada benda yg perlu aku deliver by this week. Cuma aku mengharapkan ssgt yg satu projek tu, x perlu aku buat audit mmandangkan project manager pun cam busy dan aku mengharapkan yg kuar dari mulutnya, "Kita minta ngan Pn XXXXXXXX postpone tahun depanlah audit project saya.".

Kalau itu yg diharapkan menjadi, so 2 jelah project yg aku kena entertain minggu ni..

Memandangkan satu hari ni aku memeningkan kepala buat programming dan another project dpt reminder suh aku siapkan user manual and submit by end of this week, aku rs cam tak sempat nak siapkan semua keje kat ofis. So terpaksa bawak balik kerja ke rumah.

Before balik, aku dah siap2 sendkan kepada diri sendiri melalui email doc2 penting yg diperlukan utk aku update user manual utk this project. Aku suka updatekan apa2 yg penting melalui email dgn email pada diri sendiri. In case kalau terlupa copy doc tu, at least aku leh bukak email kat mn2 and copy it.

Blk rumah, mata dah ngantuk giler. So buat plan, after Isyak, tido dulu then wake up kemudian utk buat kerja. So here I am. Sleep at 9 and wake up at 3 am. Tu pun terkejut sbb terasa cam tido dah lama. Camner nak buat keje kalau asyik tido je kan?

So cepat2 bukak laptop, bukak email and copy everything....then, copy link to server and GO!!

Alahaiiiiiii...potong stim betul la. Tetiba plak takleh access ke server. Camner nak buat keje ni sedangkan aku nak kena update user manual utk web server tu. Seteres sungguh.

Aku pun tak sure, mlm ni ke derang migrate server? Padan muka sapa suh tak baca email betul2.

So ni terkelip2 mata sbb dah susah nak tido balik.....hmmmm

No comments: