Monday, March 21, 2011

Bila Wat Muka Seposen

Smlm aku penat. So balik dari teman adik aku angkut barang dia, bila tgk ada benda yg tak kena depan mata, aku terus rs sakit hati. Dan2 jer mood aku terus spoil. Sudah solat asar, aku bantai tido. Ngantuk yg amat.

Maghrib kakak kejut sbb dia dah nak balik. Pinjam kete aku sbb kete dia kipas radiotor tak jln. So tak berani nak bawak. Nak2 plak dia bawak anak2 dia, mlm2 dan hujan plak tu. Aku pun tak berani bg dia balik ngan kete tu. Suh dia ambik kete aku. Laki dia takder kat sini sbb OS. So kemungkinan besar aku takder kete seminggu.

Aku berani bg kete aku kat akak aku sbb kete abg aku ada kat umah tu. Adik aku dh baiki. Cuma smlm aku cuak sbb mati tetiba. Lagipun ramai ofismate area umah aku, insyaallah leh tumpang depa.

So pagi ni, aku dok pikir2, nak tumpang kawan or naik jer kete abg aku. Kebetulan kawan aku aka jiran aku ambik EL ari ni sbb baby dia demam. So nak tak nak aku terpaksa bawak kete abg aku. Aku suh adik aku pi keje ngan abg dia. Aku xde mood nak htr dia blh? Hehehe..Aku takut kete tu mati sbnrnya campur plak aku mmg takder mood langsung pagi td.

Mujur kete ok, cuma masa nak parking kat ofis, tetiba dia mati. Adik aku dah pesan awal2 yg kete tu ok cuma ada la tips2 yg kena buat. Hopefully ok

Pagi ni tetiba plak, perut aku ok jer. Tak lapar langsung. So bila member2 ajak makan, aku suh depa pi dulu. Sbnrnya takder mood langsung nak berckp ngan org. Masam jer aku satu hari ni.

Tghr pun xder geng nak makan. Mujur ada maggi in cup. So aku makan itu jer. Then masa gi solat kat surau, singgah cafe. Beli la apa yg patut.
Bika, Pisang goreng, kopi o, kacang, kismis

kopi o

Padan muka sapa suh buat muka seposen, skrg dah sakit kepala. Jgn demam udah. Mlm ni ada latihan futsal. Hopefully semua ok.

Dan mujur member dtg tanya pasal keje pun, aku leh borak cam biasa. Dah blh tersenyum... ;)

No comments: