Monday, March 7, 2011

Bila Kembali.....

Bersepah!!!!!

Ni keadaan meja masa jumaat nak blk.


First aid atas meja sbb nak balut kuku kaki yg cedera. Dgn bil tepon celcom projek nyer aku main letak jer dulu. Ngan bateri sbb nak test board dan baru jer lepas minum kopi satu mug.

Board main letak jer dulu. Byk benda nak buat masa tu. Kertas pink tu pasal personal loan BSN, ada dlm pigeon hole masa ambik bil celcom tu. PC dah siap tutup. sbb konon nak balik.


Kt kiri dua board tu, toys aku utk sampai Ogos nanti. Kat bawah tu aku nyer tool box, tp wat letak kaki jer. Brg2 dlm tu dah byk aku kuarkan. Masa kat Serdang, box tu jadi mangsa utk aku takung air aircond yg mencurah cam air terjun.


Malas tul nak kemaskan. Sbb nanti sepah balik (alasankah?..hehehe). Dakper sblm balik aku akan kemas kan. Insyaallah.

No comments: