Thursday, March 3, 2011

Bila Dah Suka

Sebenarnya ari ni cukup bz. Pagi td ada meeting, then discuss ngan Project Manager and later kena siapkan coding (dah kena sound suh siap cepat...insyaallah dpt settle cepat..aminnn). Ptg ni nak minta tlg hardware eng sambungkan pin controller board ni dgn board satu lagi.

Minggu lps member ajak join wakil company utk main futsal. So last Monday adalah ari pertama aku main futsal. Dan sekali main jer, aku dah jatuh suka. Rs best giler main. Rs release tension. Sepak kuat2 bola tu masuk gol dgn imaginasi goalkan sekali benda2 negatif yg ada dlm kepala. Aku suka spjg almost 1 hour main, aku tak pikir apa2 problem pun. Dan aku rs cam tak cukup jer nak main utk 1 hour tu.

So smlm kitaorg ada lagi training dan insyaallah ari ni last training. Lawan ari Sabtu ni. Terasa kelakar plak sbb first time main Isnin, Sabtu dah kena lawan. Laktu kena lawan dgn semua team, team semua sekali ada 4. Maknanya 3 game kena main. 

Risau gak sbb training ni pun, br main brp minit dah termengah2 dah. Hehehe Nampak sgt stamina kurang. Camner la nanti nak lawan dgn 3 game...

So smlm dapat jersi free



Aku ambik no ni sbb yg ni jer the only saiz M yg ada. Aku tak mo ambik L. Nanti nampak cam aku gemuk balik..Nehi nehi nehi...

Balik smlm jam aaaaa....huhuhu

No comments: