Friday, March 25, 2011

Bila Tiap2 Mlm Kena Pi Training

Tiap2 mlm training dua jam. Berlatih kat area sini gak. Penat giler tp kkdg rs fun gak. Cam mlm td kitaorg lawan ngan player student MMU. Best sbb derang power blh tahan. So at least ada experience main ngan org terer. Student2 tu pun ada game gak nanti kat UUM..so leh la derang pun sesama berlatih ngan kitaorg.

Sbnrnya kitaorg pun tak sure berapa org yg ada skrg ni. Tp yg tahu utk pi lawan nanti, perlukan 9 org termasuk coach dan coach leh main gak. Skrg ni aku pun tak sure dah cukup or terlbh org. Aku nyer intention gi training sbb nak fit jer..sajer nak pi bersenam.. sbb kalau tak, bila lagi aku nak keluar peluh kan. So aku cam tak ambik port pun terpilih ke tak. Kalau tak terpilih pun ok gak sbnrnya hahahaha (nmpk sgt aku mls nak lawan2..hehehe)

Ari tu aku nyer niat kalau tak terpilih, aku mls nak beli kasut futsal. Tp smlm aku menyerah kalah. Pi gak carik kasut sbb tak tahan dah pakai kasut coklat tu. Sbb kasut tu berat dan keras sgt kat dpn dia. Kalau sepak tu, ada sakit gak ler kaki aku ni. Dah peha pun terpeleot sbb nak sepak kasut berat.

Aku dok pikir, dakperlah, nanti kasut futsal tu aku guna jer nanti utk jogging. Kira berbaloi gak ler. Kasut sukan yg berdarah tu pun aku tak basuh2 lagi. Yg tu lagi la tak sesuai utk futsal sbb dpn dia span nipis jer lagipun dah lama aku guna kasut tu. Ada lbh 2 thn kot. 
Smlm pagi2 lps bekfes aku kuar carik kasut jap. Pi Al -Ikhsan Bangi. Mujur brother tu rajin nak melayan aku yg byk kerenah. Hehehe..maklumlah org yg tak pernah beli kasut futsal kan. Dan baru ku tahu, kalau saiz 5 dan ke bwh, tu dlm kategori kids. So kiranya aku beli kids nyer kasut la...ala...design semua sama, cuma dia letak kat tmpt kids jer. 

Mlm ni ada training lagi. Mungkin main2 lawan cam mlm td. Tghr ni practice utk badminton plak. Insyaallah esok leh la rileks, dan buat laundry... Fuuh

 Kitaorg training kat Kelab Komuniti kat sini. Sajer ambik gmbr ni tunjuk tmpt main tp kebetulan ada mamat hensem tu tgh main. Masa ni tgh tunggu derang abis main

Kasut lama...dah buruk dah. Rsnya ada kot 3 thn lbh umur dia ngan aku.


No comments: