Thursday, March 17, 2011

Bila Masa Dihabiskan Bersama Dgnnya

Sehingga bulan Ogos, ni la toys aku. Dua sedara ni mmg sentiasa ada bersama dan saling tlg menolong. Tanpa si kecik, si abg pun mesti mogok. Tiap2 ari, aku bertepuk bertampar ngan derang. Bergurau mesra.. Kkdg timbul gak rs sakit hati...tp terpaksalah bersabar ngan derang. Sbb aku th, apa yg terjadi, bukan salah depa pun. Salah aku gak. Yelah, sapa suh berckp ngan derang tak ikut manners. Derang mn nak fhm kalau salah ckp.


Ni tukang translate. Selalu jer bg error kat aku. Hek elehhhh...budget bagus. Aku tulis silap sikit jer, terus nak reject aku tak bg aku ckp ngan dua bersaudara tu. Poyo tul. Mentang2 la aku lom terer, asyik bg aku error jer. Jaga ko..


Dia ni pun sibuk nak join sama main tp tak reti nak ckp straight. Kena gak guna khidmat translator tu. Derang ni nak main, aku gak ler yg tukang ckp kat translator tu. Dahler translator berlagak.. Pening kepala aku nak karang ayat apa nak ckp kat si pelagak tu. Aku ni dahler bab2 karang ayat ni tak reti. Tunggang terbalik nanti kan. Dakper2 aku usaha gak, biar lelama aku jadi rapat ngan translator tu.

CHALLENGE!!!!!!!!!!!!!!

No comments: