Saturday, October 23, 2010

Plan x menjadi

Ari tu dah nekad, nak exercise balik cam dulu. So my plan will be every weekend akan pi jogging as usual. Sblm ni after Subuh aku akan terus bersiap pi jogging. Tp dua tiga menjak ni mls sungguh nak pi buat exercise. Teruk tul

Pg td bgn awal utk sembahyang dan after Subuh tu terus tukar pakaian konon nak pi jog. Mata masa tu ngantuk sungguh. Tp ckp dakper lah, layan buku citer dulu sampai kul 7. Bila jam dok bunyi kul 7, tekan jer snooze. Lelama, turun bawah, bukak tv. Bila dah bukak tv tu, baring, sah2 la tak jadi nak pi. Laktu takder booster kan.

So melayan la aku Britain's Next Top Model sampai kul 11 pg. Then aku sambung tido kejap sblm bgn sambung tgk tv ngan makan.

Aku mmg suka melayan America's Next Top Model. Nak kata sbb aku nak jadi model?? Hahahahah...idok la..tp best melayan, tgk kerenah org2 yg nak jadi supermodel.

Britain's Next Top Model ni plak, aku baru2 je layan. Antara America, Australia, Britain ngan Canada, aku hanya layan America ngan Canada jer. Australia punya version aku tgk different sikit dari US punya. Dan aku tak suka cara dia. Britain plak aku tak suka language dia.. Hehehe

Tp baru2 ni start ntah ngapa layan Britain nyer version di hujung minggu sbb xder citer lain. Tetiba tersangkut. Dari S1 sampai la skrg ni S3 dah. Teraddict la plak..

Td smpt sampai Carly kena buang jer. Kelentong punya minah. Hehehe... Ngantuk sgt nak tgk sampai abis. Sejak tgk dari S1 hingga S3, x pernah la larik dari gaduh2. Mesti ada yg ntah apa2 dlm reramai tu. Ini la kot dunia sbnr model.

Ok, its time for me to prepare for the outing. ;)

No comments: