Tuesday, October 5, 2010

.......

Malas nak tulis tajuk... Yelah aku ni mmg malas segala benda.. Makan jer rajin.. Hehe

Posting kosong kat bawah tu bukan sengaja tp tak disengajakan baru2 ni. Ntah camner ari tu aku click guna IE. kuar utk compose blog padahal aku nak baca jer pun. Cam paksa jer aku menulis sedangkan aku tgh mls, laktu takder button cancel. Tu yg aku submit post konon nanti aku delete la.. Tp ntah cam byk cekadak plak time tu, mls aku nak mengedit

Tetiba jer rajin nak menulis bukannya apa.. Hehehe.. Byk keje nak kena buat dalam satu masa ni. 
1. Tulis program utk ambik data kat usart dan display kat lcd
- berjaya dah ambik data kat usart tp bole2 je
- dah blh display kat lcd, tp yg tu aku dah masuk siap2 dlm array
- lom settle lagi camner nak combine dan nak bg nmpk cantik dan pro.. aku blurrr jap

2. Aku nak kena listkan kaki yg nak disambungkan ke controller. Ishhh, tetiba aku terasa cam byk nyer aku nak listkan. Tetiba aku blurrrr

3. Aku nak kena update bill celcom projek ni

4. Update weekly report

5. Spec doc lom siap lagi utk aku nyer part

Bila pikir byk benda nak buat dlm satu masa, aku terasa blurrrrrrrrrrr. Tp tak buat keje rs cam berdebar2 jer dada. timeline aku kena siapkan module aku utk no 1 tu, dlm masa sbln. Isshhh dah ler aku ni dah lama tak buat embedded program ni...Data plak kalau aku key in jer dakper...ni baca data dari tmpt lain...

Aku nak larik jap blh ker? Larik kat treadmill kat gym ok gak kan? Hahaha

No comments: