Monday, October 25, 2010

Ari ni sejukkkk

Pagi td aku terbangun, aduhai sejuknya. Jadi cam berkira2 jer nak pi ofis. Lepas Subuh, landing atas katil sambil main game. Berkira2 nak pi ofis ker tak sbb bahu ngan tgn sakit2.

Pikir2, ishhh gi keje lah. Bgn dari katil, tgk bersepah giler bilik, so aku susun baju bajan ke dlm almari. Tgh kemas2 tu, tetiba member aku call tanya dh sampai ofis lom. Dia nak ajak gi bekfes. Aku cam ishh dah lewat sgt ker. So aku stop kemas, terus masuk bilik air bersiap nak gi ofis. Settle2 semua, aku turun. Aikkk..baru kul 8? biar betul. Aku rs masa kawan aku call tu dah nak kul 8. Tp mmg jam dlm bilik tu disengajakan awal konon bg cepat sikit aku bgn. 

Aku sampai ofis ari ni kurang kul 8.30 Igtkn cam biasa dlm sorang dua yg dtg. Sekali masuk ofis, ishh ramai la plak org ari ni. Dahler aircond br bukak, aku rs cam takder oksigen jer. terus gi bekfest ngan member.

Tgh syok nak buat 'keje', aku pandang ke luar..wahhh gelapnya. Rupanya baru perasan kat luar hujan. Patutla sejuk. Tghr td, member2 ajak mkn kat luar. Pi pekena ikan bakar...slurrppp..

Bila dah kenyang, sejuk2 gini, cam best jer kalau leh tido.. Hahahaha... Oklah nak sambung buat keje...

Skrg ni tgh layan lagu Afgan - PadaMu Aku Bersujud dan Hadad Alwi nyer Asma Al Husna...Meruntun jiwa ni......

No comments: