Friday, October 22, 2010

Makin Jam

Smlm balik keje dalam kul 6 ptg, terkejut sungguh tgk jam gegila nak masuk ke Equine. NI mesti lain tak bukan kes Giant baru bukak ni. Selalunya aku balik keje, takder la traffic teruk cenggini sejak jln kat situ dibesarkan.

Oleh kerana aku mls nak beratur panjang, aku telah membuat org marah dgn memotong barisan. Tp aku takder la cucuk kete org. Just dok tepi dan masa kete2 tgh bergerak, aku tgk ada ruang kosong, cepat2 la mencelah... Tak salah kan? Sapa suh lambat sgt kan. Hahahahahha..Ayat nak selamat diri.. hehe

Yelah, kalau org tak bg jln, kita sibuk gak nak menempel, sah2 org hangin kan. Tu yg aku ambik kesempatan time ada gap besar antara dua kete, barulah aku masuk. Abis2 pun org tu rs menyesal sbb lambat sgt tekan minyak..

Back to topic, teramatlah jam smlm sampai dua2 belah jln jam gegila. Pak polisi pun xder pun nak tlg jaga traffic. Mungkin derang pun sibuk serbu Giant kot. Hahaha

Aku tak kuasa lah nak pi sana. Ngan jam2 gitu, stkt Giant je pun, baik aku layan citer Chinta. Lagi syok kan?

Balik smlm aku pi kedai cicit tiri Giant jer kat lorong nak balik rumah. Beli barang dapur sana. Senang jer, parking dpn kedai jer, beli2 brg, terus blh balik umah tanpa jam. Sempat gak aku layan Chinta...

No comments: