Thursday, January 22, 2009

Setiap yg berlaku ada sebabnya...

AKu percaya setiap apa yg berlaku ada sebab musababnya. Setiap apa yg kita lakukan mesti ada balasannya..sama ada balasan baik ataupun buruk

Today, the whole day actually, aku rs sgt tak tenang hati ini. My head keep thinking about the house. BUt deep in my heart cm ada benda tak kena.

Rs sedih, frust, tensen semua ada...mujur member ajak pi swim. tu pun risau gak kalau swim pun tak dpt hilangkan perasaan ni. Mujur spjg swim, tak igt langsung psl masalah.

Until la balik dr swim, pi night market, and on the way back to my car, suddenly remember something...alamak, aku ada buat dosa yg disengajakan mlm td. That's why la Allah bg hati aku tak tenang...

Lepas jer tahu apa dosa aku buat tu, terus balik umah smyg, minta doa byk2 ngan Allah, barulah tenang rs hati....Syukur alhamdulillah...

Ya Allah, ampunkanlah dosa ku Ya Allah....


No comments: