Monday, January 5, 2009

Jumpa kekawan lama 1

Ari tu kan jumpa ngan kekawan lama. So sehari after krismas, tetiba jer member2 klang tu ajak kitaorg jumpa kat s.alam sbb sorang lagi kawan derang tu baru balik. Sbb mamat ni keje kat BP. lagipun dah almost 3 years tak jumpa dia, teruja gakler nak jumpa. kebetulan masa tu ngan member baik pompuan yg kebetulan kebosanan sbb laki dia keje, lagipun dia lagiiiii la dah lama giler tak jumpa depa tu semua sbb dia keje kat trg. kitaorg ajak la sorang lagik member pompuan yg mmg geng2 lepak kitaorg gak yg asyik la bz ngan keje dia. kebetulan dia baru balik keje, so kitoarg paksa la dia join.

Sbb janji nak pick up member ni kat Subang Parade, so sementara dia tunggu dia sampai, kitaorg berdua dok la merayau kat SP ni. lama gila tak pi situ. adalah kot dlm 6-7 thn kot...

After dah pick up member, kitaorg jumpa mamat2 tu kat s.alam. lama gakler borak ngan depa. tu pun stop sbb pikir sorang tu bini org, satu lagi tu, esok kena masuk keje awal pagi.

DLm tgh dok borak2 tu, salah sorang mamat tu gi call ex aku yg merupakan geng2 depa gak. tp ex aku tu x dtg pun sbb dia tak balik umah mak dia pun.

Member pass kat aku la phone tu, so aku borak2 la serba sikit ngan dia. Aku mmg takder perasaan dah lama dah kat dia since dia ckp dia dah ada org lain suatu ketika dulu. So start that day, bg aku, aku hanya kawan ngan dia. tp biasalah derang ni dok la asyik dok usik2 aku. alahai, kelakar tul.

No comments: