Monday, November 9, 2009

No internet, no life?

Kat umah baru pindah ni lom ada internet connection. Camner nak ada kalau line tepon pun xder. Org kata suh POTONG...tp tak mo lah aku. Mlslah nak potong2 ni.

Ni dah seminggu dah aku buat permohonan tukar line. Tp byg pun lom ada ni. Mungkin dlm minggu ni kena tepon gak derang ni tanya apa citer. Susah aa takder internet. Siang ok lagi la kan sbb blh layan kat ofis. Tp mlm, hujung minggu, bosan aaa takder internet. No FB, no online movie. Nak guna 3G, aduhai, kalau di hujung minggu ni, lembab cam kura2 sikit aaa...

So aku nyer plan nak tukar skin (dah donwload dah lama dah skin baru) tergendala la. Malas aku nak buat keje2 tukar skin ni kat ofis. Sbb keje dia leceh, so nanti keje aku kat ofis tak terlayan plak kan. So terpaksa la kekal gitu dulu skin yg ada ni.

Ari ni ada study lagi pasal BlackFin. Boss ckp kul 10.30. So ada masa 15 min lagi utk aku siapkan apa2 yg lagha...hehehe





No comments: