Tuesday, November 10, 2009

Lazy vs Hardworking

Aku ngantuk sangat ari ni. Ntah ler pesal. Nak kata tak cukup tidur, rsnya takdelah aku tidur lmbt sgt. Dahler ngantuk, aku pi layan plak bekfes ngan nasi lemak...bagus bagus...

Bila start new day dgn tidak bersemangat, mulalah aku jadi malas nak wat apa2. Tp mn leh buat gini kan. Kena la semangat, keje dah ler byk. Byk benda aku nak kena layan ari ni. Laktu boss aku pun dah remind pasal benda2 yang perlu dibuat sebelum sampai akhir bulan ni. Baik BOSS!!!

So ari ni nak tak nak aku kena layan gak keje2 tu. Jgn jadi malas nanti kan byk plak keje tertunda. Nanti bila dah sampai waktu kena submit, barulah terkepoh2 nak siapkan keje. Barulah padan ngan muka. So jom buat keje jom...Tp sblm buat keje, kita nguap dulu, bagi ilang ngantuk2 tu semua...hehe

No comments: