Wednesday, November 11, 2009

HELP!!

Skrg ni tgh dgr lagu Revolusi by Bunkface. Rasa nak hangguk2 kepala tp takut plak ada yg terperasan aku terhangguk2 cam apa jer kan...Kata aku tak betul ke apa plak kan..Heheheh..

Teringat masa kat ofis kat Serdang dulu. Aku biasa la kan, bila dah dgr lagu kot headphone ni, aku pasang kuat2 lagu. Baru ada feel. Lagipun sebagai satu cara utk aku tak hiraukan org lain, dok dlm dunia aku sendiri. Dan kkdg dlm time2 aku dgr lagu ni, mulut pun kkdg terikut la sekali nyanyi. Then one day, which is ada la dlm bbrp minggu lagi nak start AF (masa tu tgh hangat audition AF), aku dgr la lagu sambil dok nyanyi2. Tp masa tu mmg aku pikir aku hanya gerakkan bibir jer, ikut lagu tu. Mn la tahu rupanya, aku mmg nyanyi sekali..Maklumlah telinga tak dgr. Kiranya lama la gak...then kawan aku ni dtg kat aku sbb dia nak pass doc apa ntah. Then dia tanya la, "wah...nyanyi nmpk, prepare utk audition AF ker?" Terkejut gak ler kan, terus skype member sebelah, tanya dia, kuat sgt ker org nyanyi. Dia ckp la, takderlah kuat, tp dgr lah satu bilik tu org nyanyi...ADuhhhhhhh malu sihhh...dahler bukannya tahu pun lirik, main humming jer pun. Mn yg tahu lirik, ikut sekali la...

So start dari ari tu, nyanyi dlm hati jelah....Hahahahaha

Kenapa aku minta tlg?? takder kaitan pasal aku nyanyi2 tu pun. Hehehe..Sbnrnya aku kebosanan. Bukan bosan sbb takde keje, tp keje berlambak2. Masalah skrg...camner yek nak dptkan semangat nak buat keje ni. Penyakit mls tu lebih dari segalanya..Aduhai...Aku dah sampai abis dah surf semua site yg biasa aku pi. Tp nak start keje tu cam alahai....Ishhh teruk tul kan...


Tak blh gini, kena gak gerakkan badan, start doing things...Go!! Go!! Go!!

No comments: