Wednesday, June 30, 2010

Bosan dan tensen

Tak tahu la napa, aku rs sungguh takder mood nak buat keje minggu ni. Ari Isnin aku tak larat sbb hujung minggu byk ke sana ke mari. So kaki ngan tgn sakit (tambah plak tak mkn ubat hujung minggu tu), tambah plak mata tak larat nak bukak. Pi keje kejap jer, lepas tu tak tahan, rs nak demam sbb sakit2 badan. Then balik umah konon nak rehat jap. Lepas Zuhur, plan nak balik ofis, tp kaki plak sakit gila2. Nak berjln pun dah jadi cam org cacat mana ntah. Tgn pun dok sakit2 lagi..dok pikir camner nak pulas steering...Memang la kete power steering, tp nak bengkokkan tgn masa pusing tayar tu, rs nak menjerit pun ada..sakit woooo

So aku message member, suh simpan beg aku dlm laci, mmg tak larat giler nak bgn dan berjln. Dan aku msg adik aku, suh dia minta tlg abg dia ambik dia kat ofis. Aku mmg sah2 tak larat nak bawak kete dah.

Smlm plak, plan nak settle hal bank. Nak kena print slip gaji. Aduhai tensen...printer plak wat hal...Eh, printer ok, computer yg sambung ke printer plak wat hal. Mujur la ada printer lama yg takder sapa guna.

Cuba pasang kat pc sendiri...cable plak hilang.. Mencari plak kabel....Berjam2 dok carik kabel, jumpa, sambung2...driver plak takder...Ni aku tensen tul kalau tempat dah organise elok2, ada org alih2 suka hati tak tanya org dulu. Carik cd, cd pun dah hilang. So kena la download kat internet.

Internet plak cam siput. Buat sakit hati jer. Dahler cam siput, semua benda nak kena blok. Baik jgn bagi internet terus. Minta tlg kawan downloadkan...Mujur ok dan berjaya install printer tu.

Settle printer jer dah mkn masa. Aduhaiii........Ptg2 dah takde mood nak buat keje. Tp berjaya gak settlekan pasal urusan ngan org Singapore tu.

Ari ni settlekan hal bank. Mujur dah settle dan skrg just tunggu derang call. Patutnya nak settle document, projek tp tetiba baru teringat ari ni last isi MAPS. Aduhai, internet still cam siput. Plak tu ari ni last day, cam biasa la kan, bila dah ramai yg nak access, makin la siput sedut jadinya.

Dah byk kali dok reload...lelama aku pun dah fed up. Lantak la...tgk la ptg2 karang camner..tak pun mlm ni, or esok ajer?

No comments: