Monday, November 24, 2008

Susah oo mahu keje

Pasal kes difitnah goda laki org tu (nak guling jer tergelak cam aku ni cun sgt sampai ada org tergoda), most of member2 ofis tahu la pasal kes ni. cam bos pun tahu. yelah melibatkan keje kan..kita dtg utk buat keje bukan goda laki org...so bila difitnah gitu geram la kan..nak2 menyebabkan keje2 tertunda, menyusahkan byk pihak...

Sbb agak kritikal keje aku tu, nak2 customer kalau blh nak cepat settle....so bos dah suh member laki ambik alih tugas communicate ngan laki org tu...then td bos tanya, simpan lagi tak no tu. so aku ckp, still simpan...dia ckp, jgn buang, nanti saya nak no tu, nak call pompuan itu. saya nak bg explaination kat dia...hehehe..bagus2 bos...

suka2 jer minah itu maki2 aku kan...even tadi aku fwd email2 aku ngan mamat tu, dkt member laki aku yg akan take over keje2 aku tu. dia sendiri pun ckp, dia baca email2 tu dari awal hingga akhir, nothing involved personal. ni biar bos sendiri settle ngan minah tu...bos pun tak tahan la kan, yelah, dia nak suh aku wat keje pun susah la gini...nanti ada la asyik bini2 org dok marah2 aku kan...

aku ni cun sgt ker yek? hahahahahahahahaha

2 comments:

Anonymous said...

pehgh......satu tuduhan melulu yang hebat tu......mungkin cun ler tu .....dimata minah tu .....dalam hati dia berkata....alllaaaaaa dia cun dari aku laaaaarrrrrrrrr....atau cakap pendeknya jelesnya aku...

plug2pin said...

hahahaha....entah dia kenal ke idak plug ni...