Friday, November 21, 2008

Amazing Race Asia 3



Aku mmg minat rancangan ni....The Amazing Race yg US pun aku follow gak. cuma ada la yg sblm2 ni yg aku tak perasan ada (sibuk ngan bljr ari tu) tgk2 dah final dah... tp kalau TARA mmg aku tak pernah miss lagi la.

Mlm td aku budget Malaysian Team tak pun pinoy team menang. sbb dua team ni cam ok la tgk kesungguhan depa. even si geof tu aku idaklah suka dia sbb perangai dia yg ntah apa2 kan...tp at least kesungguhan dia buat semua benda dlm race tu walaupun dibenci semua org, oklah kan...

Malaysian Team of course la aku sokong sbb malaysia kan walaupun derang dpt final pun byk sbb derang ni mmg bernasib baik kan...tp syukurlah sbb at least ada gak team malaysia yg masuk final setiap kali TARA ni. paling bangga, girl team yg berjaya utk tiga2 TARA ni..go go girls..

Tu kecewa gakler bila HK team menang sbb aku geram tgk mamat lembik tu....sian kawan dia...patut dia bg lebih sikit duit tu kat kawan dia...hehehe...

Anyway, ni la pemenang2nya

Winner: HK Team

Sam & Vince





2nd place: Philippine Team
Geof and Tish (hot la dia ni)





Third: Malaysia Team

Ida & Tania


Suka gak tgk depa ni sbb enjoy jer all the way. tak pernah tgk derang gaduh2 cam org lain...



TARA1 = Malaysia dpt First Place
TARA2 = Malaysia dapat 2nd place
TARA3 = dpt third
TARA4 = mintak le dpt jadik balik juara

1 comment:

Anonymous said...

I'm looking foward to the next update!