Thursday, October 9, 2008

Settle 1

Mlm td message adik bongsu kat kg. tanya dia dah tanya lom cikgu dia pasal ada program tak after PMR. dia reply kata cikgu kata kemungkinan ada program. so utk bulan 10 ni, dia tak dpt dtg lagi KL. oklah kalau gitu kan...

Sbnrnya tujuan bawak dia dtg KL ni, bukan apa..nak larikan dia dari monster yg ada kat umah tu..sian adik aku sorang tu. sbb dia tu jenis fragile sikit maklumlah arwah mak (dia mmg close giler2 ngan arwah sbb dia anak bongsu) meninggal masa dia masih perlukan mak. dia mmg close giler2 ngan arwah sampaikan kitoarg rimas tgk asyikkkk la arwah nak pi mn2, diangkut dia ke hulu ke hilir...bising gak ler kakak2 ngan abg2 dia ni ha..

Dia dok kat umah ngan monster tu, asyik la kena bising tu bising ni ngan monster kan. mujur la kakak sulung ada dok berdekatan, so di bawak larik la adik kitoarg ni suh dok ngan dia. so utk sementara ni dok ngan kakak aku la kan walaupun dia sendiri pun kurang ngan sikit ngan kakak aku tu maklumlah time dia lahir dulu tu, kakak aku dok sabah, then bila kakak aku balik semenanjung, dia dah ada anak sedara yg beza 2 thn jer ngan dia...tu yg tak semapt la nak rapat kan sbb kakak sendiri dok sibuk ngan anak dia. tp bandingkan dia dok ngan monster tu, jauh la lagi baik dia dok ngan kakak sulung dia ni ha...

Dah adik aku tak jadi dtg utk bulan 10 ni, so pi ke plan sterusnya, nak kena tanya makcik pakcik, dia nak tgk aku konvo ke tak. kalau dia nak tgk, aku kenalah pi umah derang ambik derang...nanti ptg2 sikti aku call lah depa..

No comments: