Thursday, October 23, 2008

Byk sebabnya

Byk benda yg berlaku sbnrnya dari minggu lepas sampai la skrg...
ada sebabnya kenapa tetiba aku ambik cuti ari Isnin....
Dan otak aku tensen sgt dari minggu lepas sampai la ni...
bukan tensen jer, sedih, semua ada...
dakpelah....walaupun apa yg terjadi, Allah sentiasa ada bersama aku....

walaupun org tgk aku ni cam strong, cam tegar, cam takder problem, senyummmm jer tp hati aku kat dlm ni takder sapa tahu...
tu yg agak terkejut bila seseorg yg Allah bg kelebihan utk dia leh baca pikiran org, tetiba ckp dia fhm apa yg aku alami dan siapa sbnrnya aku...apa yg bermain dlm hati aku semua...dan byk gakler dia bagi nasihat utk aku....thanks la sbb memahami aku dan sudi melayan kerenah aku yg ikut suka kepala aku jer nak buat apa kan...walaupun dia sendiri pun byk masalah nak kena settle...

persetankan jelah apa yg berlaku, yg penting aku teruskan life aku, usaha utk jadi apa yg patut aku buat....

No comments: