Wednesday, July 30, 2008

Start kitaorg pi Presint 6 nyer swimming pool, rs cam nak pi situ jer....so smlm member dah janji ngan mamat yg sanggup ajar swimming tu utk start lesson mlm ni...dahler dia ajar free, kira cam bagus la...tp kitaorg janji kul 8 mlm..so nak menunggu kul 8 tu, kitaorg selalunya pi la jjln mn2..sbb biasanya kitaorg sampai dah gelap, so smlm kitaorg pikir nak try pi tempat tu waktu siang. nak tahu apa yg ada sbnrnya. sbb kalau mlm nampak lampu mlm2 jer..tp cantik..so siang mesti cantik gak kan...
sampai sana tu dlm kul 6.40 gitu la...mmg cantik la tmpt tu...siap ada couple cina ni tgh ambik gambar wedding.

aku tak th la ni bgnn apa tp cantik...dlm proses buat lg..kalau tak silap dia tulis situ, alam warisan

ni papan tanda kat situ

ni pantai pasir buatan...blh lah...tp kecik jer


ni aku tak th la apa nama jambatan ni..hehehehe

ni kalau ambik gambar dari tmpt duduk yg kat gambar first tu

aku suka tgk gambar ni...sbb nampak semua...nmpk masjid putrajaya, nampak masjid keluli (yeker) dlm proses pembinaan, nampak dua jambatan tulang dinasour tu (tak igt nama hehe tp aku selalu panggil jambtn tulang dinasour), nmpk bgn apa tu yg kat ngan masjid tu yg kubah tu..

ni kalau ambik waktu mlm...kamera aku tak canggih sgt..campur plak jenis tak reti nak setting..hehe...tp cantik la waktu mlm dia...


lepas smyg maghrib, terus pi tukar baju, gi start swimming...penat + best mlm td...mamat tu ajar best...aku mlm td bljr free style dan tuning sikit aku nyer katak style tu...

No comments: