Thursday, July 24, 2008

Smlm bosan giler...sbbnya pc aku ni ada problem. outlook dia hanya blh look email jer, tp nak reply ke, nak buat apa ker, takleh..dia kata the operation failed.
So aku panggil budak IT. kiranya ari sblm tu aku dah buat aduan. so derang call, suh try ikut arahan derang tu. aku try tp still tak ok. so smlm derang nak update la sama ada ok ke lom. since lom ok, derang terus dtg ke tmpt aku. tp derang cuba la mcm2, still tak ok..so last, derang cuba la scan kot2 ada apa2 virus yg menyebabkan jadi gitu. ni pc aku ni...tu trendmicro tgh dok scan pc aku...pc aku ni guna dua monitor sbb senang utk wat comparison ke apa...tak pun satu monitor utk leisure satu lagi wat keje...kalau bos dtg, leh off kan terus monitor yg ada leisure nyer hal tu..hehehe


kat tepi tu ada tulis anggaran derang nyer scanning tu...tulis situ 4 hours...

apa la nak dibuat selama 4 hours tu...buat benda without pc ni susah....dah alang2 takder pc, aku balik umah after lunch...plan nak pi jumpa supervisor pasal aku nyer thesis, tp balik umah tu, kemas bilik, rs cam mls plak nak berenti sekerat jalan utk pi UPM. dah agak2 pc dah abis scan, aku pi ofis...so far cam ok...tp tak thau la kalau tetiba meragam plak kan..

ptg tu konon nak pi jog. tp sbb dah kul 6 lbh, cam mls la plak. terus pi JJ sbb nak beli bhn mknn. bosan kat ofis takder benda utk dikunyah..ni antara brgn yg dibeli

susu ni, ari tu baca kat IG kata best. so try la beli smlm..betulla...rs dia best... aku ni dulu mmg suka susu. tp entahler start bila, tp bila dah keje2 ni la, tetiba jer takleh nak minum susu..minum susu kosong gitu jer, nanti rs cam pening gitu..so kalau nak minum susu, kena tambah perisa. ni susu ni multigrain nyer susu...ok jer tekak aku minum susu ni..best.....


beli benda ni...perisa lain dah takder...terpaksa ambik yg ni...biasa mkn yg jenama satu lagi tu..quaker kalau tak silap...tp nak cuba yg ni la plak..pernah beli yg uncle toby tp beli yg yogurt tu..tp smlm tinggal yg ni jer..ambik jelah..


ni first time beli yg ni...tak pernah try lagi yg jenis ada benda alah kat dlm dia tu...


crunchie ni faveret dulu2...tp dia manis la...kena mkn sambil minum air..hehehe...tp skrg ni dah mahal la..dulu beli murah lagi..ni tgk sampai dah RM2.60..dulu kalau tak silap RM2.10 jer...

No comments: