Wednesday, July 16, 2008

Cenderahati from China

Ada la 3 org member ofis aku ni pi China selama 3 minggu. baru balik last week. yg mamat sorang ni dah start keje dari minggu lepas. so dia la org first bagi cenderahati utk aku. dia bagi benda alah ni

Fridge magnet

Pen dari Disneyland HongKong

Ari jumaat minggu lepas, member aku yg pompuan tu ckp, dia ada bg aku cenderahati gak...dia beli mug. tp sbb dia nak balik kg, dia tak sempat nak bg. so smlm baru dia sempat bg. tp aku tak snap pun gambar...comel la gak..lagipun bukan kena bayar kan..hehehe then dia bagi gak serbuk pearl. dia kata leh wat bedak..ramai org sana guna utk cantikkan wajah. dia dlm botol kecik2. nanti kalau ingt, aku snap gambar.

Pagi ni aku sampai ofis, ada benda alah ni kat atas meja aku. aku sbnrnya cuti dua hari, isnin ngan selasa sbb ada hal kt kg. so mungkin sbb tu dia letak atas meja. aku agak mesti mamat sorang lagi ni.
Souvenir Beijing 2008

Anyway, thank la pada kawan2 aku yg sudi ingt kat kawan2 ni..

3 comments:

Anonymous said...

wah bestnya plug..ko dpt byk souvenirs dr hk..chinese ni mmg suke kan gi melancong ke negara tanah tumpah diorang..3 weeks tu..best best

aku g 4 hr hari tu mmg mcm tak puas la..dpt letih je byk

plug2pin said...

derang bukan pi melancong...tp keje nyer pasal...sambil menyelam minum air...derang singgah beijing ngan HK..
member2 tu semua melayu..kat sini brp kerat jer chinese

Anonymous said...

oooo..i tot chinese :D hehe sbb dulu ms jadi outsource gomen, ada satu staff cine ni (org gomen la) setiap tahun mesti ada amik leave dekat 2 weeks..gi beijing la..mana ntah lagi..kira tempat lain² la..katanya negara china tu besar..jadi byk tmpt lagi tak lawat..