Tuesday, August 31, 2010

Jurnal puasa

Sbnrnya post yg kat bawah ni, dah lama dah taip. Tp tak publish2 pun. Asalnya tersilap tarikh, tp mls nak edit, terus save jer without publish.

Kansel nak buat jurnal sbbnya, tiap2 hari benda yg sama jer buat. Takder beza mn pun antara ari2 lain. Pagi bgn sediakan sahur dan Subuh...then bukak pose....

Cuma beza skrg ni, bila ada masa aku masak utk buka. Dan yg bestnya aku dah reti dah masak Siakap Masak Sweet Sour...hehehe..benda senang jer padahal, aku jer lom try...

Dan satu lagi, cuba buat kuih yg arwah mak pernah buat utk kitaorg...Try buat smlm, syukur menjadi cuma a little bit keras. Kena lembutkan sikit lagi...

So bulan ni byk ajar aku pasal masak memasak... Rasa best sgt dpt bljr masak. Ni buat aku lagi rajin masak bila tgk adik2 mkn. Yelah beli kat luar rs bosan. Asyik lauk sama...

Esok nak kena tgk resepi apa yg blh dimasak.. So balik keje leh gi beli bhn masakan...

No comments: