Tuesday, August 3, 2010

FrontierVille

Dulu rajin la layan games kat FB. Ngan Farmville la, Barn Buddy, Animal Ranch, dan bbrp lagi. Lelama dah tahap bosan dah melayan games tu. Nak2 plak games cam Animal Ranch dan sewaktu dgnnya yg under grup tu buat hal, aku terus stop dah. Yelah, dah kutip2, dah semai yg baru, tup2 bila bukak lagi sekali, masih yg lama...Bosan la kan. So hanya maintain main Mafia Wars jer.

Tup2 geng forum IG ajak layan FrontierVille. Mula tu malas nak main. Sekali terjebak, aduhaiiiiii...terus layannnnnn.

Kebestan main FV ni adalah dia ada tugasan (quest) yg perlu diselesaikan. So tu yg aku suka sbb ala2 ada target. Cam Farmville aku terasa kebosanan sbb hanya semai dan harvest, cam takder challenge.

So aku hanya maintain main benda alah ni, Mafia Wars dan Barn Buddy....Hehehe

Jiran aku nyer tanah jajahan ni. Masa aku save ari tu igtkn aku nyer. Ari ni baru perasan..Heheheh

No comments: