Wednesday, June 24, 2009

Mimpi di Mlm Hari

Smlm aku dok preview citer Twilight ngan kekawan..Org lain dah lama dah tinggal citer ni, sibuk ngan next citer, New Moon. Tp kitaorg baru terkedek2 nak tgk Twilight ni.

Sbb dah abis baca PS I Love You, so aku start la baca novel Twilight ni. Biasa la kan, baca sblm tidur. Sambil layan CSI pun, time iklan, aku baca gak novel ni (sian tgk muka Danny mlm td masa Lindsay tolak proposal dia..hukhuk...tp dia ok balik bila Lindsay explain why dia tolak..suka tgk masa last derang jumpa Mac citer pasal Lindsay peknen).

Sblm tidur dok layan novel, bila mata dah hampir terkatup, close the book, and also close my eyes...Hehehe

Then I dreamed, sambil tgk movie citer ni, sambil layan novel. Dok bandingkan sama tak novel and movie. Dua kali aku terbangun mlm td, dua kali la gak dok mimpi citer tu...Aduhai penangan Twilight. hahaha

So aku kena cepat la sikit abiskan baca novel ni..Nanti kan tiap2 hari aku mimpi kan...


No comments: