Wednesday, July 7, 2010

Laaaa....

Semlm pose. Sahur dgn sandwich sardin. Balik keje smlm tetiba teringin lagi mahu mkn sardin. So pagi ni buat lagi sandwich sardin. Bawak utk breakfast kat ofis. Bawak 6 keping (3 pasang....roti pun main pasang2 gak yek? ke 3 kapit??). So mkn ngan rakusnya kesemua + semug oat. Kenyanggg..burrppp

So tghr td member ajak lunch. Perut ku penuh, so terpaksa tolak ajakan itu. Semua org pi mkn, aku melangut kengantukan depan PC ni. Suasana sunyi sepi, mata makin mengecil...Ku lihat jam di kotak screen depan mata. 1.33 PM.

Aku ambik bantal, letak atas meja. Kuletak kepala, ku pejam mata. Dan ku angkat kepala, ku cuba ubah kedudukan.... Dan nampak salah sorang kawan masuk bilik...Ajat di hati nak letak kepala balik, tp cam mls.

Tgk jam kat screen depan mata. Whatttt!!!!!! 2.01 PM??? Tetiba aku terpandang kawanku yg keluar mkn td terpancul kat cubicle dia. Laaaaa derang semua dah balik mkn dah pun..





Rupanya aku tertidoooo...(camner leh aku tak sedar aku tido yek??)

No comments: