Thursday, April 30, 2009

Jgn Selubungi Diri Anda dgn Misteri...

Hehehe....Smlm kan aku plan nak balik lmbt sbb nak clearkan apa yg patut kat PC ni. byk betul aku dok buat kat PC ni, sampai ntah ler cam caca merba jer jadinya. Lagipun aku dah siap settle dah mendownload citer BOF tu (selama ni aku asyik guna proxy, lembab nak mampus, satu episod, satu hari, rupanya smlm aku off kan proxy, cepat giler leh siap download drama ni. dlm masa berapa jam, compelete satu series aku download..huhu)

Janji ngan kawan yg dah lama tak jumpa padahal masing2 tmpt keje tak sampai 1km pun, konon nak jumpa kat Giant Kinrara. Sbb aku nyer barang mknn kat umah tu dah licin. Plannya dia nak pi swim dulu, so after swim baru bertolak pi sana. So aku budget, better smyg maghrib dulu baru blah. Tp smlm tetiba dia kata tak jadi swim sbb bunyi guruh semacam jer.

So dlm kul 6.30, aku pack barang nak balik. Member2 ofis dah takder kat bilik ni. Tinggal aku sorang2 jer. Tgh dlm kesunyian, tetiba bunyi printer. Eh, sapa plak yg printkan ni. Mana ada sesapa dlm bilik ni. Printer tu bunyi cam berhelai2 la benda dia dok print. Aku intai la printer tu, satu kertas pun tak kuar. Padahal kertas byk jer kat dlm tray printer tu. Cuak jer aku. Dahler ofis aku ni mmg dah biasa citer2 misteri ni. Cuma stkt ni tak jadi betul2 lagi kat diri aku sendiri, asyik dgr citer org lain jer. Tp aku smlm, pujuk diri sendiri jer, kata takder apa2. So aku buat ala2 cam takder apa2 yg berlaku. Walaupun printer tu hanya sblh aku jer...

Ari ni, aku citer ngan ofismate aku. Dia citer ari tu dia balik lewat gak dlm 7.30 mlm. Dlm bilik takder sapa tp tetiba dgr sore pompuan ckp2 kat cubicle bos aku. Hehehehe....Dia cepat2 kemas2, terus blah...Hehehe

No comments: