Sunday, October 9, 2011

Jgn Memilih laaa

Bini Org (BO): Ko lom kawin?

Aku: Lom

BO: Eleh....ni mesti ko memilih sgt. Terima jelah sesapa yg ada..

Aku: Ooooo gitu yek... aku kena terima je lah yek sesapa pun?

BO: Terima je. Ko tu dah tua...jgn nak memilih sgt...

Aku: Ok, kalau gitu, aku terima jelah laki ko. Laki ko cam ok gak.

BO: Wehhh...ko nak kena tumbuk ngan aku? Jgn ngengada nak kacau laki aku.

Aku: Ko gak yg ckp kan, jgn memilih. Terima jer sesapa kan?

BO: Ko jgn buat hal... Agak2 la sikit. Tu laki aku, jgn ko nak ambik laki aku. Pilih org lain, jgn laki aku.

Aku: Td ko kata jgn memilih....terima jer apa yg ada. Skrg ni, ko kata jgn pilih laki ko... So nak tak nak, aku kena gak bersifat MEMILIH. Jgn PILIH lagi ko kan?

BO:.......




---------------
Ok tak kalau aku jawab gitu?

4 comments:

layd said...

haha...

kena sejibik.. hiks

Nor Desa said...

bravo!
well said!

Bitter Sweet said...

BO ko jgn nk menyebok hal org boleh? klu dah baik sangat, sedekah lah laki ko tu!!

*ok, aku emo

zarul said...

Saya setuju! Cer tackle laki dia... muehehehehehe... :P