Wednesday, January 26, 2011

Ujian lisan

Ari tu dok baca kat forum, pasal hukum oral sex dlm Islam. Tiba2 aku teringat zaman dulu2, zaman aku inesen. Yelah, kita masa dulu2 kan mana ada internet2 ni bagai...so pendedahan pun kurang...
Dulu2 kan masa kita sekolah, kita kan ada ujian lisan utk SRP (zaman aku SRP, lom wujud PMR..errrr, tua ke aku?). So kitaorg selalu la sebut 'oral test' instead of ujian lisan.

So bila aku jumpa term "oral sex", terus terpikir la, ooooo ckp pasal sex. Then one day, aku baca paper, pasal sorang pakcik ni dijatuhkan hukuman pasal dia buat oral seks kat sorang budak ni... So aku punya interpretation masa tu, pakcik ni jahat tul, ada ke ckp pasal seks kat budak2, kan dah kena hukum..padan muka dia...
So inesen...hahahahahah

1 comment:

Juju said...

ju pun naif jugak..zmn skolah mmg tak tau lsg..zmn U baru paham skit2..aduyai, lampi (lambat pikap) jugak aku nih..huhuhu