Tuesday, January 4, 2011

Ting tong

Sejak dua menjak ni, waktu tido aku ntah apa2. Bukan sbb lain pun, sebab diri sendiri..hehehe..
Kalau sblm ni, sejak my PT kata kita should tido before 12, aku sentiasa make sure aku tido before 12. Tp sejak cuti seminggu ni, aku suka hati jer tido kul brp. Kkdg kul 2 pagi br tido, tp bgn before 7. Sah2 la tak cukup tido kan?

Skrg ni pun sama walaupun dah start keje. Mlm td, aku balik keje, blh aku layan majalah sat, then tertido... Sedar2 dah kul 9 mlm. Terus mandi dan turun bawah. Adik aku ckp, adik aku yg sorang tu panggil aku byk kali sbb nak inform dia ambik beg shopping aku dan dia outstation. Tp aku tak bgn pun.. Nampak sgt lena sungguh aku ni.

So mlm td tido lagi kul 2. Dok main ngan jam, berapa kali ntah snooze. Ari ni ada appointment ngan PT. So balik karang, leh la kot tido awal. Hopefully ari ni kepala tak ting tong cam smlm.

No comments: