Wednesday, January 5, 2011

PT Time

Mlm ni ada appointment with my PT at 8. Ptg ni ujan so kena kuar awal utk elakkan jam. Tp x awal gak pun sbb tak perasan dah lmbt masa balik td. Mujur lalu jln Puncak Jalil, nampak cam jam teruk gak kat jln Puchong tu. So berjaya gak sampai before 8.

Sampai2 jer, letak bag, minum sat. Sekali ada org tegur. Wahhh berjaya gak jumpa member lama. Padahal dah berapa kali set nak jumpa kat gym, tp asyik la tak dpt2 jumpa. Lama x borak ngan dia. Aduuuh member nak migrate to Italy sbb dpt offer keje sana.. Good for him kan.. Good luck my friend.

So tonight belajar TRX ngan trainer. But before that aku start dgn cycling about 10 minutes, guna level 3 for 5 mins maintan more than 70 utk RPMnyer dan continue 4 mins utk level 2 dan another 1 mins utk level 5. 

Ni TRX... exercise guna tali tu...


Mlm ni byk fokus pada core ngan arm. Penat tp best. Penat kejap jer, tp ok lah. Sampai my PT panggil aku Supergirl..hahahaha... So dia akan bagi makin susah supaya aku tak rasa bosan kalau exercise yg diberi tu bg aku senang.


Cam gmbr kat atas tu la, my PT will tie kat besi tu so aku buat la exercise seperti yg di atas. Antara yg dibuat cam yg kepala botak tu buat dengan pompuan baju biru gelap tu buat (plank). 

So next time tak sure lagi buat apa... Rasanya benda yg sama kot...

No comments: