Friday, April 2, 2010

Malas makin menjadi2

Aku skrg ni semakin malas nak update. Semakin menjadi2 penyakit ni melanda. Makin melarat plak virus ni menyerang aku. Tp aku spttnya harus tabah utk hadapi segala cabaran dan segala serangan dari virus ni supaya aku terus berdiri, terus bersemangat, terus bercita2 tinggi untuk meneruskan kehidupan aku sehari2 dan jugak utk menulis...hehehe

Dlm kepala otak ni, byk tajuk2 nak ditulis dlm blog. Byk isi2 yg nak ditulis. Byk karangan nak diceritakan...tp aduhai mlsnyaaaaaaaaaaaaaaa...

Bulan 3 ari tu mmg bz sikit. Sbb byk memerlukan aku kuarkan duit dan tenaga (dahler ari tu dpt gaji awal then bulan ni gaji lambat, licin bebb lepas dpt gaji dok bayar hutang piutang..huhu). Tgh bulan aku kena balik kg adik aku kawin. Akhir bulan plak aku gi Penang dan Kedah sbb adik konvo.

Aku plan nak bercuti aaa. Tp duit yillek. Ari tu plan cuti tak jadi sbb 1. pasport mampus bulan 5 ni 2. elaun kena potong..huhuhuh... So duit secara automatik pun yillek, plan pun yillek

Smlm meeting, derang plan nak pi jejalan ke Langkawi bulan 7. Insyaallah nak join. Nak tgk keadaan walaupun aku dah muak pi Langkawi. Sbbnya aku ni bukannya jenis kaki shopping dan bukannya jenis suka pi satu tempat tu byk kali utk bercuti.

Ada gak member ajak pi redang bulan 4 ni. Tp malas aa setelah bulan 3 dok asyik pi sana sini, its time for me this month aku nak rileks kat umah. The best place for me adalah rumah sendiri.. rugi oo beli umah mahal2, tp tak mo dok umah

Utk trip ke Langkawi insyaallah aku join tp plan nak gak pi somewhere with my friends or with my sister maybe but not sure when. Bg settle hal satu2 dulu.

Oklah...aku nak melawan virus Malas plak ni. Keje byk tak settle disebabkan virus ni..huhuhuh


No comments: