Wednesday, December 17, 2008

Jumpa kekawan lama

Ari tu kebetulan member2 rayau zaman dulu2 ym. derang ambik dari member sorang lagi. kitoarg ni dah bertahun tak jumpa. yelah since derang2 tu kawin.

kitoarg ni dulu geng2 rayau, lepak. aku dlm 2,3 org jer pompuan, tp yg selebihnya geng2 laki ni la. tp respek derang sbb derang ni mmg care gila2 la kitoarg ni..so walaupun rayau, lepak sampai pg, tp jaga betul2 ktiaorg. tu yg suka ngan geng2 depa ni.

so mlm td gi la jumpa member dua org ni. dua org ni dah jadi laki org dan masing2 pun dah ada anak. then kebetulan member pompuan aka bini org ada kat sini sbb cuti sekolah then laki dia yg sporting tu sibuk keje, so kitaorg pi la lepak mkn ber4.

best gak ler sbb dah lama tak jumpa. dan masing2 dok compare dulu dan sekarang apa perubahan yg ada pada setiap org..dan yg paling derang dok gelak sakan...aku laaaa...yelah aku la paling berubah sbb makin gemuk... dulu kurus keding, nampak tulang, sekarang tu dia, berisi. sampai derang gelakkan..tanya peknen ker. sajer sindir aku..hampeh tull

tp best la mlm td sbb igt balik zaman dulu2...tu yg derang decide suh kumpul balik geng2 lepak kitaorg. tak sabar plak rsnya...

1 comment:

Anonymous said...

cik plug2 pin,

utk cat satu body kereta sedan dalam 2k lah...kalau cat luar je dalam 1.7k camtu...pastu nak cat tu ambik masa dalam 10 hari la juga utk make sure semua nya ok...term payment bole la bg dalam 30% dulu yg selebihnya lepas ambik kereta nanti...kalau betul2 nak bole talipon saya 0122051913...kita boleh gi ambik je kereta tu n kalau dah siap kita hantar balik...boleh..kalau tak faham call saya nanti saya terangkan semula