Tuesday, June 17, 2008

Tmpt keje baru

Syukur alhamdulillah dah selamat dah pindah ofis baru...dah siap dah kemas2 tmpt sendiri. ari tu ada la ambik gamabr tmpt lama dan tmpt baru ni sblm pack..tp ari ni tak bawak kamera nak letak gamabr kat sini..lain kali la kan...
apa yg suka tmpt baru ni:
1. lebih dkt ngan umah
2. bebas bab pakaian banding ngan dulu
3. proper ofis building
4. tak yah nak risau bab2 aircond tutup ke tak tutup dan air cond kuar air terjun sbb guna centralized air cond.
5. wilayah jajahan aku lebih luas..hehehehe
6. apa lagi yek...

yg aku tak suka
1. lagu yg dia pasang tu tak best
2. byk lagi tak siap kat ofis ni..tukang cuci toilet pun takder lagi, tisu dlm toilet pun takde lagi...tak betul2 siap lg ni
3. wilayah aku kurang strategik...sbb bos leh nmpk aku dari tmpt dok dia...bosan tul...kena sembunyi sikit la salah satu monitor aku. then kalau ada org nak masuk tmpt aku, derang terus nmpk apa yg aku buat..aisehhhh
4. apa lagi yek?? dah lupa dah...

sambung buat keje lah...

No comments: