Tuesday, June 17, 2008

Lagu2 feveret ketika ini

Lps dgr Nubhan nyanyi tu, aku tak terpikir nak carik lagi..tp bila tiap2 hari dok dgr bos aku dok pasang lagu tu, nekad gak nak carik MP3 dia. yelah dpt dgr pun time bos pasang jer..kalau x mmg tak dgr la..
so mlm ni aku carik la lagu2 yg aku suka buat masa skrg ni. akhirnya jumpa gak ler...then sbb aku br jer lepas tgk citer sindarela td, so aku carik sekali lagu sahabat ngan sindarela. best gak lagu sahabat tu. dgr lg sahabat ni, buat aku teringat kat kawan2 aku...sedihnyaaa...


Aizat - Sahabat

Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup

Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir

Chorus:
Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah

No comments: