Thursday, February 9, 2012

Second Hero Sindrom

Selalunya kalau org tgk citer, pilihan utama mesti la nak tgk hero dan heroin kan?
Dan selalunya hero la yg hensem kan? Dah nama hero mestilah ambik yg hensem2 kan?
Tapi aku ni selalunya lain sikit. Especially time tgk citer Korea. Kalau org lain dok gila tgk heronya, aku plak lagi prefer tgk 2nd hero. Antara citer2 yg aku prefer 2nd hero adalah:
1. Full House
 credit to dramaload.com

Citer ni Rain yg jadi heronya. Walaupun aku suka endingnya, tp aku kesian kat 2nd hero. Sbb aku suka tgk gaya dia yg kejantanan. Punyala aku harapkan kebahagian utk dia at the end of this drama. Hahahahaha
2. Boys over Flower
credit to wiki-addict.com

Ramai dok gila ngan hero ni. Tp aku tak suka hero ni dalam citer ni. Sbb bg aku rambutnya sungguh buruk dan tak cool. Sbb tu aku giler tgk 2nd hero, Jihoo. Aku lagi sedih sbb Jihoo tak berakhir dgn Jan Di. :))
3. You’re Beautiful

Heronya cam pompuan. Sbb tu kurang suka walaupun suaranya macho. Tp mujur kesedihan aku terubat bila 2nd hero berlakon as hero dan kapel ngan heroin ni dalam citer Heartstrings.
Ok, aku mls nak listkan byk2. Skrg ni aku dok giler balik tgk channel Korea. Adussssssss….. (pain).

1 comment:

hk said...

:)

apapun ingatlah pepatah Inggeris ini : lihat sebelum melompat