Thursday, October 15, 2009

mood down

tgh takder mood skrg ni....bukan mls tp perasaan dan hati ni tgh tak tenang...berserabut...

mlm td kete kemek...masa aku nak kuar parking, tetiba ada budak ni pi bukak pintu kete...abis kemek kat bhgn tayar depan tu..mujur mamat tu janji nak byr....sbb dia tahu tu salah anak dia yg degil, yg dia dah pesan jgn bukak lagi pintu, tp anak dia degil gak, pi gak bukak. nasib aku tgh slow, baru kuar parking, kalau aku laju, mau tercabut pintu kete dia...kalau nasib tak baik, anak dia bukak pintu, terus terjun, bawah tayar kete aku la jawabnya...tp mlm td mujur anak dia cam terkejut, hampir nak terjun, tp tak terjun lg...kalau tak, aku rs, jatuh kat tayar kete aku kot...kes lain plak jadinya..

mungkin bbrp hari ni, minggu ni, bulan ni..otak aku berserabut, perasaan aku tgh berbaur, sedih pilu, marah, geram, mcm2 perasaan timbul, buat mlm td aku cam org takder perasaan. masa kena tu, aku cam takder reaksi..nak jer aku blah bodoh gitu jer..mls nak pikir. tp mamat tu suh aku ke tepi, then terus pi kat kete aku...tgk kete aku camner. terus dia bg no phone dia, minta maaf byk kali ngan aku. aku cam org takder perasaan, ikut jer ambik no tepon dia, ucap terima kasih then blah.

sampai ke ari ni aku cam takder perasaan..mungkin dah rs lali dah kot...cam aku ckp ngan kawan aku..utk teruskan hidup, aku kena pakai topeng hari2, tunjuk muka senyum, padhal hati ni menangis...cam mlm td pun, masa kena tu, terus dlm hati ckp...ok fine..one more problem come...sighhhh...


No comments: