Wednesday, March 25, 2009

Sedih

Ari ni aku terasa sedih dan sebak. Tak tahu napa. Adakah sebab:

a. Sedih tgk ep 22&23 Boys Over Flowers yang sungguh happy dan menyedihkan. Suka masa part derang pi date dan JP tak jadi kawin ngan JK. Tp sedih sgt sbb bila JD terpaksa pura2 tak suka JP bila si witch tu start kacau kawan2 JD. dan JP menjadi sedih yg amat, pressure sbb JD. Dan sedih sekali lagi ngan apa yg terjadi kat JH. Sian dia dua kali cuba luahkan pada hak org, tp ada jer spoilnya. Dan sedih gak masa GE bawak YJ pi tmpt yg mana awek dia nak luahkan perasaan dia, tp YJ tak pi sbb masalah keluarga. Dan YJ nyesal yg amat sbb dia tak pi time tu dan menjerit2 suh awek lama dia buat balik. Tp nak wat camner awek lama dia dah kapel ngan abg dia sbb igtkn YJ tak suka dia. So kapel jelah ngan GE yg comel tu..


b. Dok dgr lagu2 sedih nak2 lagu2 dari citer BOF

c. Geram ngan keje yg dipaksa rela buat ni. Dahler tak suka buat benda ni. tp dipaksa rela. laktu yg mengkomen ramai, tp yg buatnya tuan badan sorang ni jer..

Rasa cam nak larik masuk bawah meja...nak masuk kotak, takder kotak

d. Hormon kot...hehehe (hormon gak yg dipersalahkan)

e. Pasal rumah tak setel lagi. Geram ngan owner lama yg lmbt sign, ngan lawyer buat keje lambat, ngan EPF rejek sbb nama takder dlm letter of consent, ngan agen tetiba call aku sore cam nak marah2 aku. Pesal nak marah aku bukannya salah aku pun. Arghhhh tensen...

f. Entahler......suka kot layan perasaan..

No comments: