Wednesday, March 25, 2009

Music Reality TV

Sekarang ni masing2 sibuk ngan realiti TV. Almaklumlah, skrg ni ramai sungguh la yg impian derang nak jadi penyanyi...Paling suka tgk time audition. Ramai tul yg rs sore dia sedap tp sebenarnya hampeh. Yang paling kelakar, mmg sah2 la sore tu tak sedap, tp dok marah2 bila juri tak terima depa..aduhai...kalau derang tu leh masuk, kiranya aku pun leh masuk gak ler...hahaha. Skrg ni sibuk ngan 3 ni. tp sbnrnya, satu pun aku tak smpt tgk.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
a. One In Million.
Dulu tgk gak ler. tp light2 jer lah. selalunya aku akan tgk bila dah tinggal dlm 5,6 org jer. Tp selalunya aku mmg tak layan sgt la. Tp kalau Malaysia Idol tu, aku layan gak ler.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
b. Akademi Fantasi 7

Dah 7 season dah. Dari season 1 aku tak pernah miss kecuali yg ke 3 sbb masa tu astro takder kat umah. Walaupun ada ulangan tp entahler cam tak berminat pun utk tgk dan cam tak ralat pun tak tgk. Yg paling aku suka masa season 2 la. sbnrnya AF ni ada kenangan yg tersendiri bg aku. nk2 yg AF1. sbb masa final tu, aku ngan housemates pi penang sbb member kitaorg grad. utk final tu kitoarg tgk kat kedai mkn dan disambung utk tahu result tu kat umah bujang abg angkat kawan aku. ngan muka tak malu singgah umah dia semata2 nak tahu result..hahaha..

Tp tahun ni, aku tak tahu la sbb apa kurangnya, aku yg terlampau bz ker, aku tak tahu pun yg AF ni dah start. sedar2 derang ni dah nak buat konsert dah....so sempat la tgk konsert 1. tp konsert 2 lom tgk pun lagi...ari tu pi tgk anak sedara baru. sbb dah miss kan, so thn ni cam tak ralat pun tak tgk...
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
c. American Idol
Aku tgk gak dari start audition sampai la ke peringkat pemilihan pertama yg ditentukan melalui SMS. Tp bila dah miss dan asyik la tak sempat nak tgk yg lama2 tu, jadi malas nak tgk dah. Tp yg pasti, top 5 nanti, aku akan tgk la. best tgk masa last2 tu. sbb cam berdebar kan, nak tahu sapa yg jadi winner.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Tahun ni aku jadi mls sikit nak tgk tv. byk tgk CD ngan internet jer...lagipun entahler dah jadi mls nak tgk citer sbb byk sgt keje skrg ni yg bermain dlm kepala..

No comments: