Tuesday, August 19, 2008

Ari ni plan nak pose. So pagi td bgn kul 5 utk sahur. bgn2 tu rs lapar yg amat...cam kebulur pun ada. dahler takder mknn utk di mkn...pedih rs perut...so tunggu subuh, terus sambung tido



Then bgn dlm kul 8 lbh almost 9, cepat2 siap then pi ofis. Call member ajak mkn. rsnya dah mkn byk, tp naik bilik, still rs smcm jer perut...still rs cam lapar gitu..angin kot...

Tghr takder selera tp rs lapar, paksa gak mkn mee sup...still perut dok rs gitu gak...ngadu kat kawan..dia kata padan muka......sbbnya smlm aku tahan lapar..so kemungkinan besar aku dah kena gastrik....sbb smlm dia dok bebel kenapa tak mkn tghr..padahal tghr tu aku dah beli nasi ayam kfc...tp masa nak mkn nasik tu, tetiba aku rs cam pelik sgt..ada ke nasi ayam mkn ayam kfc. so aku ambik ayam ngan air pepsi jer utk tghr...tu yg kawan aku tahu, dia bebel...dah ler ada gastrik, minum air gas dlm keadaan perut lapar...mmg patut kena marah pun

petang smlm kawan tu temankan mkn kat restoran yaman. mkn roasted chicken rice. ok lah....tu yg smlm punya tu merebak ke hari ni...padan muka...

No comments: