Wednesday, May 7, 2008

Fuuh..lega

Syukur alhamdulillah dah settle dah master aku...minta2 takder problem...
sbnrnya nak kata 100% settle tu tak gak sbb aku tak demo lagi project walaupun dah present dan satu lagi report pun lom htr...tp sekurang benda2 yg membebankan tu dah settle...rs lega la gak...

skrg ni leh la start balik hobi membaca aku...yg sophie kinsela nyer buku aku dah abis baca dah, cuma ada 2 lagi kot aku lom beli lagi...plan nak jenguk kat kinokinuya hujung minggu ni..

ari tu balik kg, pi umah akak aku..tu dia berderet buku citer dia...dia tgh kumpul buku citer dari sapa ntah..aku dah lupa author dia...bg aku idea utk baca balik buku citer "Flower in the Attic"..
suka buku citer ni..dan pernah gak tgk movie dia..nak jejak balik lah buku citer ni dan sambungan dia..last aku baca tu, citer masa derang dah besar, yg dia bercinta ngan abg dia tu..

No comments: