Thursday, May 22, 2008

Berserabut


Otak aku skrg ni tgh berserabut...byk tul benda nak pikir...nak kata byk keje, tk byk pun...tp entahler...berkecamuk dlm kepala otak ni....bila buat benda ni, dok pikir benda tu tak siap lagi..bila buat benda tu, dok pikir benda ni lom siap lagi...aduhai...time management mmg KO.
dpn org, muka tunjuk cam xder apa2, senyum jer...tp ckp merapu2...lepas tu tensen sendiri2..hahaha

So patutnya kena la pandai manage masa kan...better list down apa yg patut aku settlekan...


aku ni byk tul buang masa...dahler skrg masa begitu pantas berlalu...kalau leh turn back dakpe gak..ni mn leh turn2 back dah..takleh dah back to yesterday...ni bukan citer..ni reality.

kalau leh turn back, yg first2 aku nak buat nk peluk mak aku, nak gembirakan dia...nk belanja dia mcm2...buat apa terbaik utk dia before dia tutup mata...

tp dakperlah...walaupun tak mampu gembirakan dia di dunia ni, gembirakan dia di alam sana pun dah ok kan...dulu tak dpt bg hadiah kat dia mcm2, tp insyaallah aku dpt hadiahkn bacaan Al-Quran utk dia...biar dia happy di alam sana....





Oklah...nak ceriakn hidup aku mlm ni....nak main2 ngan programming lah...lama tul tinggal....
tp nak kena semayang dulu dan baca Yaasin utk hadiahkan pada Ma yg tercinta dan sedara mara yg lain...Ya Allah Ya Tuhanku, aku memohon padaMu Ya Allah, semoga Engkau ampunkanlah dosa2 Ibuku dan sedara maraku. Tempatkanlah mereka dikalangan org2 yg beriman dan beramal soleh. Jadikanlah kubur mereka salah satu daripada taman2 syurga. Jauhilah kubur mereka daripada menjadi salah satu lubang2 neraka. Amin..

No comments: